Få det bedste ud af dit IT-værktøj

Hvis vi skal hjælpe dig med at optimere din IT-værktøjskasse, og den måde du bruger den på, skal vi vide, hvem du er.

 

Vil du forbedre din virksomheds IT, kommer Net Service Partner på et ganske gratis og uforpligtende besøg.

 

Målet med det første besøg kan bl.a. være:

  • information til Net Service Partner om din kerneforretning,
  • at vi ser hvor, og hvordan du bor,
  • at vi ser hvilken IT du har - og hvordan du bruger den,
  • at vi ser på dit IT-behov i forhold til dine processer,
  • at vi hører lidt om, hvad du ønsker dit IT-værktøj skal kunne bruges til.

 

Efterfølgende vil vi udarbejde en vurdering af din IT i forhold til, hvor du er, og hvor du vil hen. Desuden vil du få et overblik over, hvad virksomheden kan opnå, hvis Net Service Partner indgår i din forretning, som din IT-afdeling.

 

 

Få servicebesøg, som en fast del af din serviceaftale

Din IT-afdeling er en del af din forretning og for at sikre, at vi bliver ved med at være det, har vi fortsat behov for at komme på besøg.

 

Ved et servicebesøg ser vi bl.a. på:

  • hvordan I bruger IT i hverdagen,
  • om I har et umidelbart behov for coaching eller uddannelse,
  • hvilken IT virksomheden har, og hvordan den bruges,
  • IT-behovet i forhold til processerne,
  • dine ønsker og fremtidsplaner i forhold til den nuværende IT.

 

Ved et servicebesøg tjekker vi selvfølgelig også din IT-værktøjskasse, og kan bl.a. se på:

  • opsætning, etablering og installation af IT efter behov,
  • sikring af backup,
  • datasikkerhed, herunder e-mail, virus- og spamfiltrering,
  • sikring af servere og klienter,
  • systemlogs og diskplads,
  • softwareopdateringer og -udvikling,
  • dokumentation af din IT.

 

Se også serviceaftale.