Tegn en serviceaftale med Net Service Partner og få en IT-afdeling.

 

Med en serviceaftale opnår du følgende:

  • Sikkerhed for service indenfor den aftalte periode.
  • Mulighed for tilkald iht. den aftalte periode.
  • Hotline - for opkald under 10 min.
  • 10% rabat på alle standardprodukter hos Net Service Partner.
  • Halv pris på strakstilkald.

 

Din IT-afdeling er en del af din forretning, og for at vi sikrer og yder den optimale service, har vi behov for at komme på besøg. Vores serviceaftale indeholder derfor et årligt gratis servicebesøg, hvor vi:

  • drikker en kop kaffe med dig,
  • får en status på virksomhedens IT,
  • ser om der er opstået nye IT-behov,
  • hører om Net Service Partner fortsat leverer den service, I har behov for,
  • får en snak om fremtidige behov.

Se også servicebesøg.

Hvis du har ønske om og behov for et tættere samarbejde, deltager vi også gerne i afdelings-, planlægnings- eller projektmøder, hvor IT er på dagsordenen.

 

Med en serviceaftale tilknyttes en fast IT-tekniker din virksomhed, som bliver hovedansvarlig for al IT-relateret support i virksomheden. Det sikrer bedst muligt nærvær og kendskab til din forretning. Samtidig sikrer vi, at resten af vores support-stab er bekendt med virksomhedens installationer og kan tage over, hvis den primære tekniker er forhindret.

 

 

 

Som udgangspunkt tilbyder Net Service Partner 2 former for serviceaftaler:

 

Standard service

  • Service påbegyndes senest næste hverdag.
  • Statusrapport ved arbejdets afslutning.
  • Op til 3 timers service pr. mdr. uden afregning.

 

 

Business enterprise service

  • Service påbegyndes senest indenfor 3 timer, 24/7.
  • Statusrapport ved arbejdes afslutning.
  • Op til 7 timers service pr. mdr. uden afregning.

 

 

En IT-serviceaftale med Net Service Partner kan altid tilpasses din virksomheds ønsker, behov og fremtidsplaner. Lad os derfor tage en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig til en stabil IT-platform.