Tirsdag, 24 september 2013 07:42

Nyhedsbrev, 01-10-2013

Written by 
Rate this item
(1 Vote)

Nyhedsbrev med fokus på en krus kampagne oktober 2013 og velkommen til Dexter Masase.

Net Service Partner logo Nyheder  

Nyheder fra Net Service Partner

01-10-2013


Hej læser,

 

Krus kampagne

Med dette nyhedsbrev sætter vi fokus på en kampagne, som skydes i gang netop nu.
Alle mindre og mellemstore virksomheder1 får mulighed for at få en gennemgang af deres IT. Net Service Partner tilbyder et par timers gratis IT-rådgivning, med det mål at sætte fokus på den rigtige IT i forhold til den enkelte virksomheds behov.
Efter en hurtig gennemgang af virksomheden og dens IT, kan Net Service Partner give et overordnet bud på, hvordan virksomheden kan og bør optimere sin IT. Net Service Partner vil samtidig give et overslag på yderligere rådgivning, evt. investering og implementering.

 

Vi har valgt at kontakte en række virksomheder, men føler du dig forbigået, og ikke har fået et krus, kaffe og tilbud om gratis IT-rådgivning, er du velkommen til at kontakte os på Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 

Kasse og krus til kampagne

 

(1)Betingelserne for gratis rådgivning kan ses på vores kampagneside.

Gratis IT-rådgivning

 

 

Hvad kan du få du ud af vores tilbud?

  • En ekstern vurdering på, hvor godt din IT passer til din virksomhed.
  • Forslag til, hvordan evt. akutte IT-problemer kan løses.
  • Forslag til, hvordan du får optimalt udbytte og sikring af dine data.
  • Evt. en ny, ekstern IT-afdeling.

 

Se vores kampagneside.


 

Net Service Partner byder velkommen til vores praktikant - Dexter Masase.

Dexter Masase

Jeg er en 28 årig mand, som læser til eksportingeniør på VIA universitet college i Horsens.
Som praktikant hos Net Service Partner er jeg med i en virksomhed, som giver plads til masser af både faglig og personlig udvikling.
Selvom mit primære ansvar er marketings relaterede opgaver, får jeg lov til at være med og hører lidt om andre områder af virksomheden, fx. lovgivning og økonomien i relation til selvstændig virksomhed. På den måde sikrer min chef, at jeg altid er klar med viden, der kan bruges i fremtidens karrier og i personlige situationer. Efter 2 måneder hos Net Service Partner er jeg sikker på, at Net Service Partner sætter kunderne i fokus uden at ofre medarbejdernes tilfredshed.

byline Dexter Masase    Dexter Masase på LinkedIn


 

Del nyhedsbrevet med

Del på Facebook Del på LinkedIn Del på Google+  
 
IT-vagten Net Service Partner blog Poul Birk
Read 14353 times Last modified on Onsdag, 18 december 2013 17:56